22 Nisan 2015 Çarşamba

Tao ayrılıyor?

Evet millet, muhtemelen hepiniz duymuşsunuzdur; ortalıkta Tao'nun ayrılmasıyla ilgili haberler var. Aslında bu beni hiç şaşırtmadı çünkü Tao'nun şu anki tavırları, olaylar filan Luhan zamanına benzerlik gösteriyor, değil mi? Onun da hasta olduğu, geleceği söylenmiş; sonra gayet sağlıklı bir şekilde futbol oynarken görüntülenmiş (??); sonra da bir anda dava olayı ortaya çıkmış. Aynı şekilde şekilde Tao da ben bu grubu takip etmeye başladım başlayalı hasta. Bir süre fazla yorulmamak kaydıyla aktivitelere de katıldı ama sonra bir anda aktivitelere katılmayı bıraktı. Öyle ki radyo şovu vs gibi kendini yormayacağı aktivitelere bile katılmıyor. Geleceği söyleniyor ama zaman belirtilmiyor. Önce yanında menajeri olmadan sakat haliyle eczaneden (?) çıkarken görüntülendi , üzerinden bir hafta geçmeden gayet sağlıklı ve normal bir şekilde arkadaşlarıyla dışarıdayken görüntülendi. Benzerlikler? Ama Tao'nun Luhan'dan çok büyük bir farkı var: Tao gerçekten ayrılmayacak!
Bu haberi ilk duyduğumda baya baya kahkahalarla güldüm çünkü bunun geleceği çok önceden belliydi. Ama sonra babasının yazdığı mektubu okudum ve wow! Bu olay kimin fikri bilmiyorum ama kiminse acayip zekiymiş. O mektup tam bir medya oyunu. İşin komik tarafıysa neredeyse kimse bunun nasıl büyük bir medya oyunu olduğunu görememiş. Belki de iyi bir medya oyununun böyle olması gerekiyordur, değil mi?:D Hadi biz neyse ama her habere "medya oyunu" yazan Koreliler nasıl kanıp da Tao'ya iyi dileklerini sunuyor ona çok gülüyorum:D Belki de onların ülkelerinde medya oyunu tam bu şekilde yapılmadığı içindir ama bizim ülkemizde tam da böyle acındırılarak yapılır.
O mektubun her bir noktasından yapmacıklık akıyor. Özellikle zamanlaması bunun en büyük kanıtı. Tao'nun sağlığıyla ilgili yeni olan hiçbir şey yok. Hadi sağlığıyla ilgili olsun diyelim, şirketin şu anda ona iyileşmek için zaman vermekten başka yaptığı bir şey de yok. Sanki hasta hasta çalıştırıyorlar da şirketten şikayetçiymiş, peh! Şu anki en büyük olay Lay'in Çin'de kendi stüdyosunu kurması ve babası da mektubun sonlarına doğru Tao'nun yeterince desteklenmediğini, yeterince bireysel aktivitesi olmadığını söylüyor zaten. Komik değil mi?:D Mektuba oğlum çok yoruluyor, artık dayananıyorum diye başlayıp sonra daha fazla iş verilmesini istiyor, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu canım?:D
Ayrıca o mektupla ilgili en büyük şey de Tao'yu bir melek gibi göstermesi... Bunun da gerçekten zekice olduğunu düşünüyorum çünkü eğer Tao bunları kendi yazsaydı herkes ona bencil derdi ama şimdi babasının fikrine katılmayanlar bile "Bunlar Tao'nun düşünceleri değil" diye onu savunuyor. Yani Tao kötü adam olmaktan kurtuldu ve gitse de kalsa da artık çok destek görecek. Daha önce kimse iki yolu birden bu kadar önünde açamamıştı. Başarılı...
Şimdi de neden Tao'nun ayrılmayacağını düşündüğüme gelelim. Bu mektubun tek yaptığı halkın desteğini almak ve SM'i kötü göstermek. SM Tao'nun Çin'deki aktiviteleri konusunda babasıyla görüşme sürecinde olduklarını söyledi zaten. Yani bu mektup işleri hızlandırmak ve istediklerini daha kolay yaptırmak için bir araç sadece. Eğer gerçekten ayrılacak olsaydı bu mektup dava dosyasıyla aynı anda ortaya çıkardı ama ortada bir dava göremiyorum:D Ayrıca Tao'nun EXO'dan ayrılacağını hiç sanmıyorum çünkü Çin'deki antilerinin sayısına bakacak olursak orada tutunması pek kolay olmayacak ve herşeyden öte Tao'nun EXO'nun bir parçası olmayı sevdiğini düşünüyorum. (Bunu iyi-kötü pek çok farklı anlamda söylüyorum ama hepsini açıklamak sayfalar sürebilir, o yüzden bosverin:D )
İşte bunlar da benim bu olay hakkındaki fikirlerimdi. Katılan olabilir, katılmayan olabilir... Ama benim fikrim sabit çünkü bunlara inanmak için yeterince kanıtım var. Bu arada çok laf söyledim ama belirtmem gerek sanırım, bu medya oyununu kötü bir şey olarak görmüyorum. Bu iş dünyası ve yapılabilecek en mantıklı hamleyi yaptılar. Biraz kurnazca, evet, ama iş dünyasında biraz kurnaz olmak gerek , buna da ticaret zekası diyoruz:D Ama yine de keşke bundan etkilenen bu kadar çok kişi olmasaydı... Kpop'un en büyük sorunu fanların bunun bir iş olduğunu anlayamaması. Yakın zamanda da anlayacak gibi görünmüyorlar o yüzden de omuz silkip yoluma devam ediyorum.

Ayrıca konuyla alakasız ama yabancı netizenbuzz sayfasında Luhan ve Wu Yifan fanlarının hangisinin Çin'de daha iyi iş yaptığı-yapacağı konusunda tartışması... :D Yok Luhan'ın 9 CF'i, Kris'in 4 (?) filmi; yok Luhan romantik komedide erkek başrol olmaya uygun değilmiş falan filan:D Çok komikler ya, yok yere tartışma çıkarmaya bayılıyor insanlar... OT 10-12 yetmiyor bir de Kris-Luhan çıkarın, aman eksik kalmasın, bir günümüz tartışmasız geçerse yazık olur:D

2 yorum: