26 Nisan 2015 Pazar

FT Island-I Will

Dün Modern Farmer'a başladımm!:) Çoook uzun zaman önce baya hevesle indirmiştim diziyi. Sonra nedense kaldı, izlemedim bir türlü. Ama FT Island comeback'inden sonra Hongki'ye olan aşkım kabardı, hazır eve gidip geliyorken yani minimum 12 saatim yolda geçecekken de neden başlamayayım dedim:)
Herkes çok komik diyordu zaten ama izleyince kendim de teyit ettim, evet gerçekten çok eğlenceli bir dizi:) Konusu kdrama'dan çok Amerikan komedi filmleri gibi zaten. Ki ilk 3 bölüm Amerikan komedi filmi havasını bozmadan ilerledi, hatta dördüncü bölüm de biraz o havadaydı ama araya aşkın da karışmaya başlamasıyla kdrama havasına soktular diziyi:D Gerçi onlar da haklılar, sonuçta bir komedi filmi maksimum üç saat, e onlar da üç bölüm o havayı bozmadılar, bana yeter de artar bile:D Modern Farmer'la ilgili yazımı diziyi bitirdikten sonra yazacağım aslında, daha yarılamadım bile, yani şimdi ne desem olmayacak:D Bu yazıda esas bahsetmek istediğim şey; FT Island!:)
FT Island geçen ay I Will adlı albümle Kore'de cb yaptı. Ki ben o albüme kelimenin tam anlamıyla aşığımmm!!:) FT Island şarkılarını genel olarak seviyorum zaten, Kore albümlerinin sanırım tamamı iPod'umda var ve hala daha arada bir açıp karışık 10-20 şarkı dinliyorum:) Ama bu albüm bir başka güzel:) Şarkıların tamamı üyeler tarafından yazılıp bestelenmiş ve çok da iyi olmuş:) Ben onların bu kadar iyi şarkı besteleyebildiklerini bilmiyordum aslında bu albümden önce O.o Yani Jonghoon mutlaka besteliyordur diye düşünmüştüm tabi ve Hongki de şarkı sözü yazıyordur demiştim ama Jaejin beni baya şaşırttı. Bir de diğer albümlerde filan da en çok şarkı besteleyen oymuş galiba, ilgiiinç... Nedense bana pek öyle bir izlenim vermemişti:D Yalnız Jaejin'i iyice sevmeye başladım bu albümle. Zaten çok tatlı, sesi çok güzel, rap'i iyi, iyi bass çalıyor ve şimdi de şarkı besteleyip şarkı sözü yazıyor! Gruptaki ikinci favorim olabilir (Gerçi zaten öyleydi ama:D )
Sırayla gidelim mi?:) İlk olarak Hongki tarafından bestelenmiş Intro var. Ki ben intro'ların çok önemli olduğunu düşünürüm genelde. Bir albümle ilgili ilk izlenimimi intro oluşturuyor çoğunlukla ve bence bu Intro çok güzel:) Tek sorunu duygusal ve ağır bir Intro'dan sonra bir anda Pray gibi hard rock bir şarkıya geçmesi ama onu da çok sevdiğim için boşverebiliyorum:)
İkinci sırada çıkış şarkısı Pray var ki hem tarzı hem MV'siyle bana FT Island'ın bazı Japonca şarkılarını anımsattı. Aslında onları pek sevmem, neredeyse hiç dinlemem hatta ama bu sanırım Japoncayla ilgili çünkü Pray'i cidden çok seviyorum:) Konseptini, müzik programlarındaki sahnelerini (Gerçi kendisinden önce-sonra çıkan sevimli konseptli kız gruplarıyla kıyaslayınca çok komik duruyor ama en azından çabalarını takdir ediyorum:) ), herşeyini seviyorum:) Her ne kadar albümdeki en sevdiğim şarkı bu olmasa da iyi ki bunu çıkış şarkısı olarak seçmişler. Kore'de bir rock'çıdan öte bir idol oldukları halde çok cesur bir hamle yaptılar. 3 birincilik de hiç kötü değil bence.
Üçüncü sırada Black Chocolate var ki ilk dinlediğimde albümdeki tek "Eh" dediğim şarkıydı sanırım:D Ama ilk dinlediğim dediğim iTunes'ta satın almadan önce iTunes'un dinlettiği 1 dakikalık kısım, o yüzden gitar solosu kısmını filan duymamıştım, şimdi seviyorum baya bu şarkıyı da:)
Dördüncü sırada BPM69 var. Söylememe gerek var mı bilmem ama bunu da seviyorum baya:) Bu albümde Jaejin'in elinin değdiği her şarkıyı seviyorum zaten:D Bunun hem bestesi hem sözlerinde Jaejin'in eli var üstelik de kısa ama güzel bir kısım da var söylediği:) (Bunu berbat müzik kulağımla sesleri ayırt edebildiğim kadarıyla söylüyorum, dolayısıyla çok güvenilir bir kaynak değil ama bana o gibi geldi:D )
İşte şimdi favori şarkılarıma geldik:) Arka arkaya Do You Know Why?, Hey Girl, To The Light ve Time To benim albümdeki en sevdiğim şarkılar:) Dolayısıyla bunları dinlediğim 15 dakika gerçekten çok mutlu oluyorum:) Do You Know Why?'da Jaejin'in daha çok kısmı var:) Böyle söyleyince Hongki'nin sesini sevmiyormuşum gibi oluyor ama hiç alakası yok:D Hongki'ye ve sesine bayılıyorum ama FT Triple artık albüm çıkarmadığına göre Jaejin'in sesini çok az duyabiliyoruz ve bu yüzden de her anın tadını çıkarıyorum:)
Hey Girl benim albümdeki favori şarkım:) İlk duyduğum andan beri bayılıyorum bu şarkıya:) Diğerlerini sevmeseydim bile sırf bu şarkı için albümü alabilirdim:) Bunda Seunghyun, Jaejin ve Hongki'nin neredeyse eşit kısımları var ve bence çok uyumlu olmuşlar böyle:) Ayrıca biraz klişe ama yine de güzel bir gitar solosu var (Bu kısmı Jonghoon kendi için mi bestelemiş merak ediyorum:D). Ahh, bu video çok tatlı:) (Bu şarkıya karşı fazla yoğun duygular beslediğim için objektif olamıyor olabilirim:D )
To the Light benim bu albümden dinlediğim ilk şarkı:) Sanırım bir iki hafta önce yayınlanmıştı diğer şarkılardan ve ben o zaman yoğun bir bekleyiş içinde olduğum için hemen atlamıştım:D Belki de MV'nin bir etkisidir ama bu şarkıyı konserde canlı dinlemek çok güzel olurdu gibi geliyor bana:)
Time to da hareketli, konserde dinleyip coşmalık bir şarkı bana göre:) 
Son üç şarkı 그림자 (Shadow), Please ve  (Light) da güzel ama nedense en sevdiğim dört şarkıdan sonra geldikleri için çoğunlukla hak ettikleri değeri veremiyormuşum gibi geliyor:D Oysa Shadow'un "You run away, you run away right now" kısmını ve bundan sonra gelen gitar solosunu çok seviyorum:)
Please söz-müziği Jonghoon'a ait bir şarkı. Onun da nakaratının başlangıç kısmını seviyorum, Hongki güzel veriyor bence ordaki hissi:) "Gaji mallago sorichyeobwado, nareul pihae domangganeun neo"
Ligh'ın söz-müziği Hongki'ye ait. Açıkçası bu şarkıyı nasıl sınıflandıracağımdan emin değilim:) Bir kısmını klise korosuna benzetiyorum; genel olarak şarkı hem içimi karartıyor, hem de beni rahatlatıyor; öyle garip bir şarkı işte:) Yatağınıza uzanıp dinleyebileceğiniz bir şarkı. Ki ben şu an gecenin üçünde tam olarak bunu yaptığım için bana çok uyuyor:)
Albüm tanıtımı yapmak ne kadar zor bir şeymiş:O Bu yazıya başladığımda saat 23.30'du, şu anda 3.00:O İşin komik tarafı albümdeki tüm şarkıları dinlemek sadece 40 dakika sürüyor:D Ne bu kadar uzun sürdüyse... :D Ama olsun, çıktığı günden beri bu albm hakkında yazmak istiyordum, o yüzden mutluyum sonunda yapabildiğim için:)
Bir albümü satın almaya karar vermeden önce ilk olarak iTunes'tan birer dakikalık kesitlerini dinlerim her şarkının ve kaç şarkıyı sevdiğime bakarım. Ki I Will'i ilk dinlediğimde Black Chocolate hariç her şarkıyı sevmiştim:) Bu gerçekten çok nadir oluyor ve doğal olarak albüm hakkında inanılmaz heyecanlıyım o zamandan beri:D Aylardır deli gibi dinlediğim 2ne1-Crush'ı bile ilk dinlediğimde 10 şarkıdan 7'sini beğenmiştim. Ki I Will'e kadarki favori Kpop albümüm oydu. Şu anda hala albümün altı şarkısını en azından haftada bir defa dinliyorum ve bundan beş ay sonra konuşalım, I Will'in de en az yarısını hala dinliyor olacağıma eminim:) İşin en güzel tarafı I Will rock albümü olduğu için sevgilimin arabasında bol bol açma iznim vaar:D Gerçi her bindiğimde Come Back Home'u da açıyordum ama birkaç hafta boyunca her gün onu dinledikten sonra sevgilim isyan etti:D Umarım Hey Girl'le de aynı sorunu yaşamayız:D Çünkü şu ara Modern Farmer izledikçe bu albümü dinleyesim geliyor, bu albümü dinledikçe de Modern Farmer izleyesim geliyor; bir kısır döngüye kapılmış durumdayım:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder