20 Nisan 2015 Pazartesi

İlgimi çeken Kpop grupları

Son zamanlarda pek çok grup ilgimi çeker oldu. Zaten düzenli olarak takip ettiğim CNBLUE, Super Junior, EXO gibi gruplar var ve birkaç hafta önce bunlara B1A4'u ekledim. Gerçi B1A4'u sayma:D Onların hem fan sayfası daha az çeviri yapıyor, hem kendileri hiç paylaşım yapmıyor, hem şu anda aktif değiller; o yüzden onların sayfasını günde 2-3 defa kontrol etmem yetiyor ama diğer sayfaları günde en az 10 defa kontrol etmem gerekiyor ve bu geeerçekten çok fazla zaman demek. Ama yine de kendime engel olamıyorum, gün be gün yeni bir grup ilgimi çekiyor:D
Mesela Infiniteee! Hoya'nın Reply 1997'daki delicesine bağlandığım Joon Hee olduğu gerçeği var. Üstüne L'in Shut Up Flower Boy Band'deki en sevilesi kişi olan Lee Hyun Soo olduğu gerçeği var. Woohyun desen Toheart<3ben diyorum:D Sunggyu da Kyuline'da, Fluttering India'da var, sesi çok güzel; daha nolsun:D Diğerlerinin adları dışında pek bir şey bilmiyorum gerçi ama bunlar bile benim grubu takip etmem için yeterli:) Üstelik bir de geçenlerde Debut showcase'lerini izledim, Vuu diyorum, cidden müthiş bir senkronizasyonları var. Şekil 1a:
Gerçi şarkıyı beğenmedim ama itiraf edelim, takip ettiğim hangi grubu şarkıları için takip ediyorum ki:D (Şarkılarını beğendiğim FT Island, 2ne1 gibi grupları da takip etmiyor, sadece şarkılarıyla ilgileniyorum; sanırım benim yapım böyle:D ) O yüzden grubu takip etmeye "şu kadar" yakınlıktayım ama daha B1A4'a yeni geçtiğim için biraz bekletiyorum. Bir de tüm bu SM-Wollim anlaşması filan, biraz karışık bir fandom var benim görebildiğim kadarıyla. Elimdekiler yeterince karışık zaten, bir başka karışık fandomu ruh sağlığım kaldırmaz:D

Bunun dışında TVXQ/JYJ var ilgimi çeken. Ben onları Super Junior'la çok yakın oldukları için daha önce de defalarca görmüştüm zaten ama Jaejoong'u çok yakışıklı bulmak dışında ilgilenmemiştim pek. Yoochun da iyi bir oyuncu, Sungkyunkwan Scandal dizisinde beğenmiştim, şimdilerde de Sensory Couple'da beğeniyorum baya. Ayrıca Changmin'in de çok tatlı olduğunu fark ettim geçenlerde. Ben her gördüğümde yanında Jaejoong olduğu için parlayamıyormuş çocukcağız:D Bir de tıpkı Kyu gibi evil maknae olunca ilgimi çekti doğal olarak:D Ama bunlar bile tam olarak gruba ilgimi çekmemişti kiiiii, bu şarkıyı dinleyene kadar:
Belki ben depresif bir modda olduğum için öyle ama bu şarkıya (Drunken Truth) aşık oldumm! Bu şarkının 8 farklı kişiden 10 farklı versiyonunu dinledim arka arkaya ve en beğendiğim versiyon bu oldu. Yani aslında bu ve orjinali oldu ama onu bilmenize gerek yok, lütfen buna odaklanın ve bu zamana kadar nedense sadece oyunculuğuyla grubu öne çıkarmak için grupta olduğunu varsaydığım Yoochun'un ne kadar mükemmel bir sesi olduğunu ve duyguyu ne kadar harika bir şekilde verdiğini dinleyin:) Lütfen altyazıyı da okuyun ama, şarkının güzelliği anlamında çünkü. Ve bunu bu kadar iyi yansıtan Yoochun'da:) Sensory Couple'da da azıcık duygusal bir karakteri olsa Yoochun'a aşık olmam kaçınılmaz olurdu:D
Neyse işte, yine B1A4'a yeni geçtiğim için ve tüm bu ayrılık olaylarından dolayı takip etmeye cesaret edemediğim bir grup. Ama şarkılarını dinlemeye başlayabilirim.Bir göz atmam gerek cidden, belki gerçekten seveceğim şarkıları vardır:)

Son olarak da Shinee var:) Bir kere Onew de Drunken Truth'u söylüyor ve gerçekten çok iyi:) Sonra Taemin var, neredeyse her taşın altından çıkan:D Bunu kötü bir anlamda demiyorum bu arada, sadece gözüme takılıyor sürekli bir yerlerde:) Minho Kyuline'da, Fluttering India'da var; üstelik de daha önceden de Donghae'msi (böyle hafif şapşal ama sevimli:) ) tavırlarıyla ilgimi çekmişti. Key desen Toheart diyorum, üstelik şu ara Jungshin'le birlikte program sundukları için yine sürekli gözümün önünde:) Son olarak da Jonghyun'un bazı... Iııı... Fan service diyelim? Başka türlü kurtarılacak resimler değildi çünkü:D Gerçi bence fan service'le bile kurtarılmıyor ama neyse işte, o tarz resimlerini görünce tamam dedim, ben bu grubu takip etmeliyim:D
Cidden grubun her bir üyesi beni Shinee'ye doğru çekiyor:D Kendime engel olamıyorum:D Bir süre daha geciktirebilirim ama belli oldu, bir gün mutlaka Shinee takip etmeye başlayacağım:D Bu üç grup arasından beni en çok çeken o çünkü şu ara. Hatta bu yazıyı yazarken resimlere tekrar bir bakıyım dedim hatırladığım kadar mıymışlar diye ve wow! Hatırladığımdan bile beter çıktı, gece gece gözlerim yuvalarından fırladı resmen:D Hayır, tabi ki bloguma koymayacağım, burayı +18'e çevirmeye hiç niyetim yok:D Siz de bakmayın, ayıp ayıp:D

Neyse işte, bunlar da şu ara ilgimi çeken gruplardı:) Yazmak istediğim, bahsetmek istediğim çok şey var daha. Umarım biraz daha boş olduğum bu cerrahi günlerinde hepsini yazmaya fırsat bulabilirim:)

2 yorum:

  1. Yoochun un kendine has bir ses rengi ve tarzı var en son çıkardığı şarkısı how much do yuo love in your wallet şarkısını dinlediğimde Yoochun un gerçekten eşi benzeri olmayan bi ses rengine sahip olduğunu gördüm eğer biraz dinlesen ve tanısan gerçekten seversin bizim troll chunimizi her konuda iyidir kendisi oyunculuğu da harikadır ama kpop sanatçısı olarak da çok çok üst kulvarlarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de ses rengini çok beğeniyorum, Drunken Truth'a çok yakışmıştı özellikle sesi:) Son albümünü de dinleyeceğim, önerin için teşekkür ederim:)

      Sil