20 Nisan 2015 Pazartesi

Donghae: Su vs Mikrofon:D

Bu video'yu geçen gün gördüm. O zamandan beri de benim arada açıp izlediğim ikinci Eunhae video'su oldu. Böyle bir tatlılık olamaz ya:D
Video'yu Türkçeye çevirsem miiii, çevirmesem miii...  Çok başım ağrıyor gerçekten ve çoğu kişinin çevirisiz anlayabileceği basitlikte cümleler. Ama yine de hani yanlışlamaya bloguma giren 1-2 kişi oluuur, onlar da hiç İngilizce bilmiyordur, mazallah anlayamazlar, sonra naparlar diyerekten çeviricem:D
Aslında bir noktaya kadar bir önemi yok, bildikleri üç beş kelime Japoncayı satmaya çalışan bir Eunhae var:D Suların üzerine yazdıkları harfleri gösteriyorlar, "Benimki E" "Benimki D" "Ben E'den sorumluyum" "Ben D'den sorumluyum" "Bu E suyu" vs muhabbeti:D Sonra gayet net de görüldüğü gibi Donghae su yerine mikrofonu ağzına götürüp içmeye çalışıyor:D:D Allahım hala kopuyorum gördükçe ya:D Salak resmen bu çocuk:D Ayrıca Donghae'nin utandığında başını bir yerlere gömüp yüzünü kapatmasına da bayılıyorum:)
Neyse efenim; tabi ki hem Eunhyuk, hem de fanlar yarılıyor:D Sonra Eunhyuk "Aptal mısın? Mikrofonu içemezsin. Suyu içmen gerek." diyor, sonra da 2 yaşındaki bir çocuğa anlatır gibi göstererek anlatmaya başlıyor: "Bu mikrofon. Bu su. Bu su. Bu mikrofon. Hangisini içmen gerek?":D Tabi ki uslu çocuğumuz Donghae suyu işaret ediyor ve sonra Eunhyuk "Evet, doğru. Bunu iç." diyerek suyu veriyor ve tekrar baba pozlarına girip açıklamaya devam ediyor "Bu mikrofon. Mikrofon "Aa, aa" yapmak içindir. Bu su.":D:D
En son "Bu çocuk adam olmaz" gibi bir ifadeyle iç geçiren bir Eunhyuk'la video bitiyor:D Ve ben video'yu tekrar tekrar izlemeye devam ediyorum:D Eunhae beni çok güldürdünüz ya:D Donghae niye bu kadar şapşal olmak zorundasın?:D Ne zaman Eunhae video'su izlesem aynı şey oluyormuş gibi geliyor; Donghae bir aptallık yapıyor, Eunhyuk onunla uğraşıyor ve bunlar böyle tatlı tatlı geçinmeye devam ediyorlar:D Umarım daha uzuuuun süre böyle tatlı tatlı geçinmeye devam edersiniz:)

Not:Çevirirken bana çok saçma geldi, A1 seviyesinde filan çünkü. Muhtemelen kimsenin ihtiyacı olmayacak ama olsun, ben izlediğim/okuduğum anlatmayı sevdiğim için "çeviri" adı altında anlatayım video'yu dedim:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder