9 Mart 2016 Çarşamba

UYARI! Fangirl'lük Mode:ON

Buraya son geldiğimden beri ne kadar uzun zaman geçmiş:O Hatırladım ki bu bloga ilk başladığımda üniversite 1. sınıftaydım, şimdi 5. sınıfın sonuna yaklaşıyorum, ne kadar ilginç bir duygu olduğunu anlayamazsınız:D  Neredeyse bir yıldır hiçbir şey yazmıyorum... Ama hala bloguma giren, eski yazılarımı okuyan insanlar olması gururumu okşadı, gerçekten hepinize teşekkür ederim:) Umarım benim saçma sapan düşüncelerimi okumayı seviyorsunuzdur:D
Son bir yılda neler olduğunu anlatmalı mıyım?:D Bir kere ilk gerçek fanlığımı yaşıyorum. Bundan önce fan olmaya en yaklaştığım grup CNBLUE'ydu, eski yazılarımda nasıl bir fangirl'lük modunda olduğumu görebilirsiniz:D Ama o zaman bile fandom adı kullanmayı kabul etmemiş, kendimi fandomun bir parçası olarak görmemiştim. Oysa şimdi Seventeen'in ciddi ciddi fan'ı olmuş durumdayım. Carat adını gururla kullanıyorum, hatta pırlanta şeklinde dövme mi yaptırsam düşüncesindeyim:p:D


Nasıl bu noktaya geldiğimi sormayın, ben bile bilmiyorum:D Ben ki EXO'nun benden küçük üyeleri var diye uzun süre önyargılı durmuştum, şimdi en büyük üyesi benden tam 2 yaş 1 ay küçük bir grubun fanıyım:D En küçük üyesi de benden 5,5 yaş küçük, resmen çocuklar:D Ama benim çocuklarımlar<3 Bazen kendimi 96'lı gibi hissediyorum:D 95'liler bana abi-ebeveynvari havalar veriyorlar, 96'lılar tam yaşıtım-arkadaşım gibi, onun altı küçük kardeşlerim:D İşte gerçek fangirl'lük bu, sevgilim, daha beter olabileceğimi hiç düşünmemiştin değil mi?:D
Her şey Showcase'lerini izlememle başladı. Aslında çok fazla, çok genç, "İşimiz kız arkadaşlardan daha önemli" diyebilecek kadar salak oldukları için reality programları sırasında hiç ilgimi çekmemişlerdi. Ama sonra Debut Showcase'lerindeki Adore U performansını izledim ve ilk tepkim "Bu gruba çizik atıyorum, artık benimler, çok büyük olacaklar göreceksiniz!" oldu:D Sahneyi mükemmel bir şekilde dolduruyorlar (bunun 13 kişi olmalarıyla hiçbir alakası yok, Vernon tek başına bile sahneyi yakabiliyor:D ), canlı söyleyişleri çok iyi, performansları güçlü, kesinlikle genç görünmüyorlar, yıllardır sahnede gibiler (teknik olarak yıllardır sahnedeler zaten), her yerlerinden mükemmellik akıyor:p (Bir fangirl'lük daha:D )


Çıkışları geçen sene mayıs sonuydu. O zaman ilgimi çektiler tabii ama ilgimi çeken başka bir sürü gruptan biriydiler dürüst olmak gerekirse... Bir kere geçen sene tüm yaz süren inanılmaz bir Big Bang saplantısı yaşadım (kim yaşamadı ki? MADE serisi tam bir mükemmellikti<3 ), şu an aktif olmadıkları için ilgim azalmış durumda ama hala şarkılarını dinliyorum (her zaman dinliyordum zaten.. ) ve full albüm çıkardıkları an yine geçen yazki halime dönebilirim:D Başka bir sürü grup daha vardı, açıkcası tüm yazı baya baya Kpop'la geçirdim, güzel bir yazdı:D Ama hiçbir gruba ilgim çok uzun süreli olmadı, Seventeen hariç:)
Seventeen'in ikinci şarkısı Mansae'den beri full zamanlı fanım diyebilirim:D Sanırım tüm şartlar doğru denk geldi; CNBLUE'nun yeni albümünü sevmedim, ilgimi yitirdim; Big Bang MADE'i bitirdi; Lay EXO'dan giderek uzaklaştı, ben de giderek uzaklaştım; Suju üyelerinin yarısı askerde, bir nevi ara verdiler; her şey denk geldi veeee ben Seventeen fanı oldum!:) Diğer grupları hala ara ara takip ediyorum tabi ama tamamen Seventeen'e adanmış bir tumblr ve twitter timeline'ım, sadece Seventeen hakkında konuştuğum online arkadaşlarım, bilgisayarımda Seventeen resimleri-video'larından oluşan 20 gb'lık bir kısım var, fangirl'lüğümün seviyesini görebiliyor musunuz?:D


Ve hayatımda ilk defa bir albüm aldım!! Fark ettiyseniz Kpop albümü demiyorum, sadece albüm diyorum, çünkü bu benim cd'ye geçildiğinden beri aldığım ilk albüm:D Daha öncesinde birkaç kaset almışlığım var ama cd'ye geçiş evresi aynı zamanda mp3'e de geçiş evresi olduğu için o zamandan beri hiçbir şeyi fiziksel olarak almamıştım, çok garip bir his:D Aylık kredimin yarısını verip taa Kore'den buraya albüm getirtiyorum, fangirl'lük seviyem??:D
Yine de mutluyum ya... Tüm bu saçmalamalarım, harcadığım zaman, para, hepsi değer çünkü beni gerçekten mutlu ediyorlar. Sanırım önemli olan da bu:)

Buraya kadarki her şeyi ışık hızıyla yazdım, ne zaman Seventeen hakkında konuşsam öyle konuşuyorum zaten:D Benim bile başım ağrıdı, umarım okurken sizin de ağrımaz:) Eğer ağrırsa, boşverin gitsin:D Bu yazı sadece benim içimdeki fangirl'ün kendini dışarı yansıtma yazısı zaten, okumaya değer çok bir şey sunduğumu sanmıyorum:) En yakın zamanda daha mantıklı bir şeylerle tekrar yazmayı düşünüyorum, o zamana kadar hoşçakalın!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder